ورکشاپ پانزده روزه به صدتن جوان در ولایت پروان راه‌اندازی شد

rahim_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۴۳
Parwan province

دوشنبه مورخ(۲۷ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان ورکشاپ پانزده روزه کمک‌های اولیه به صدتن جوان برگزار شد.

حمدالله دانش آمر امور جوانان ریاست‌ اطلاعات و فرهنگ هدف از برگزاری ورکشاپ را ارتقای‌ظرفیت جوانان در بخش کمک‌های اولیه عنوان کرده، افزود: این ورکشاپ پانزده روز دوام خواهد کرد، در جریان آن جوانان از کمک‌های اولیه معلومات کافی بدست خواهند آورد و با فراگیری آن در بخش عملی با کدام مشکل مواجه نخواهند شد.

وی افزود: تلاش می‌کند تا جهت ارتقای سطح دانش جوانان و شاگردان برنامه‌های زیادی را راه‌اندازی کند.

داکتر محمد شعیب امین‌زاده ارایه کننده ورکشاپ از ریاست اطلاعات و فرهنگ جهت برگزاری برنامه‌های علمی و با ارزش ابرازسپاس کرده، اطمینان داد که در جریان پانزده روز موضوعات مختلفی کمک‌های اولیه را تدریس خواهد کرد.

اشتراک کنندگان برنامه، فعالیت‌های ریاست اطلاعات و فرهنگ را تقدیر کرده و برگزاری این نوع برنامه‌ها را در ارتقای‌ظرفیت جوانان و شاگردان مهم عنوان کردند.

۲۰۲۴/۵/۶/ ميلادی
۱۴۰۳/۲/۱۷ ھ ش

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۱۳
Background image

اشتراک کنندگان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت لوگر تقدیر شدند 

شنبه مورخ(۹ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر شاگردان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ ولسوالی خوښۍ در جریان مراسم تقدیر شدند.

عبدالوحد زبیر آمر معارف ولسوالی خوښۍ از. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۹
Background image

نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی در پوهنتون کابل آغاز شد

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست کتب بیهقی معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ به همکاری ریاست پوهنتون کابل نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی جهت ترویج فرهنگ. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۶
Background image

آثار تاریخی با قدامت ۲۰۰۰ ساله در موزیم پروان موجود اند

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) تعدادی از جوانان، محصلان و شاگردان از موزیم ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان بازدید نمودند.

عتیق الله صافی آمر گردشگری و فرهنگ ریاست اطلاعات و فرهنگ. . .

BACK TO NEWS