نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی در پوهنتون کابل آغاز شد

wares_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۹
....

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست کتب بیهقی معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ به همکاری ریاست پوهنتون کابل نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی جهت ترویج فرهنگ مطالعه میان اقشار مختلف جامعه در پوهنتون کابل آغاز شد.

در این مراسم مولوی عبدالعلیم ځانواک مفتی‌زاده رییس کتب بیهقی، دکتور اسامه عزیز رییس پوهنتون کابل، معاونین پوهنتون کابل، استادان، نماینده‌گان اتحادیه‌های نشراتی، محصلان و جوانان اشتراک ورزیده بودند.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن عظیم الشان آغاز شد، سپس حمیدالله ویاړ آمر چاپ و نشر ریاست کتب بیهقی ضمن ارایه فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ ریاست کتب بیهقی گفت: نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی دو روز در پوهنتون کابل دوام خواهد داشت و نمایشگاه‌های کتاب در زندان پلچرخی و دارالایتام مرکزی نیز راه‌اندازی می‌شود. وی افزود: ریاست‌ کتب بیهقی در نظر دارد که کتاب‌های محصلان و استادان پوهنتون را به گونهٔ رایگان چاپ نماید.

دکتور اسامه عزیز رییس پوهنتون کابل پیرامون ارزش و اهمیت علم، ادب، مطالعه و کتاب‌خوانی معلومات ارایه کرده، از محصلان خواست که از فرصت فراهم شده استفاده نمایند و به مطالعه و کتاب‌خوانی روی آورند.

قابل یادآوری‌ست که غرفه کتب بیهقی نیز در صحن پوهتنون کابل از سوی ریاست کتب بیهقی معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ افتتاح شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۵۹
Background image

معین فرهنگ و هنر جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور رسید

مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ به همراهی یک هیأتی جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور سفر کرد.

در این هیأت به رهبری معین فرهنگ و هنر که انجینر محمد حسیب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۳۰
Background image

۵۰ تن جوان از مرکز آموزشی در میوند فارغ شدند

از مرکز آموزشی رایگان آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار در ولسوالی میوند ۵۰ تن جوان از بخش کمپیوتر فارغ شدند.
در مراسم فراغت حافظ حمدالله سعید آمر امور جوانان این. . .

جمعه ۱۴۰۳/۶/۱۶ - ۲۳:۲۵
Background image

سیمینار سه‌ روزهٔ هماهنگی امور مالی و اداری واحد‌های ولایتی به پایان رسید

 پنج‌شنبه مورخ(۲ ربیع الاول ۱۴۴۶) از سوی معینیت گرځندوی، مالی و اداری وزارت اطلاعات و فرهنگ سیمینار سه روزه تحت عنوان(هماهنگی امور مالی و اداری واحد‌های ولایتی) به مدیران مالی و اداری. . .

BACK TO NEWS