اشتراک کنندگان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت لوگر تقدیر شدند 

wares_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۱۳
....

شنبه مورخ(۹ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر شاگردان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ ولسوالی خوښۍ در جریان مراسم تقدیر شدند.

عبدالوحد زبیر آمر معارف ولسوالی خوښۍ از ریاست اطلاعات و فرهنگ جهت تشویق جوانان به مطالعه سیرت النبیﷺ و راه‌اندازی برنامه‌های مختلفی علمی ابرازسپاس کرده، از جوانان و شاگردان خواست که به هدف افزایش معلومات علمی شأن کتاب‌های دینی را مطالعه نمایند.

مفتی وحیدالله وهاج آمر نظارت و تعقیب فرامین ضمن تبریکی به اشتراک کنندگان ممتاز امتحان گفت: هر جوان باید تلاش نماید که مطالعه را از اولویت‌های روزانه شأن قرار دهند و در برنامه‌های علمی ریاست اطلاعات و فرهنگ اشتراک کنند.

امتحان سیرت النبیﷺ از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ از ۲۰۰ تن جوان، شاگردان مکاتب و مدارس ولسوالی خوښۍ اخذ شده‌بود که به کسب کنندهٔ مقام نخست یک عراده بایسکیل، مقام دوم و سوم یک سیت مبایل و به شاگردان ممتاز دیگر کتاب‌ها اهدا گردید.


۱۴۰۳/۲/۲۹ ھ ش
۲۰۲۴/۵/۱۸ ميلادی

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۵۹
Background image

معین فرهنگ و هنر جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور رسید

مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ به همراهی یک هیأتی جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور سفر کرد.

در این هیأت به رهبری معین فرهنگ و هنر که انجینر محمد حسیب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۳۰
Background image

۵۰ تن جوان از مرکز آموزشی در میوند فارغ شدند

از مرکز آموزشی رایگان آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار در ولسوالی میوند ۵۰ تن جوان از بخش کمپیوتر فارغ شدند.
در مراسم فراغت حافظ حمدالله سعید آمر امور جوانان این. . .

جمعه ۱۴۰۳/۶/۱۶ - ۲۳:۲۵
Background image

سیمینار سه‌ روزهٔ هماهنگی امور مالی و اداری واحد‌های ولایتی به پایان رسید

 پنج‌شنبه مورخ(۲ ربیع الاول ۱۴۴۶) از سوی معینیت گرځندوی، مالی و اداری وزارت اطلاعات و فرهنگ سیمینار سه روزه تحت عنوان(هماهنگی امور مالی و اداری واحد‌های ولایتی) به مدیران مالی و اداری. . .

BACK TO NEWS