اطلاعیه کمیسیون اصلاح لوحه‌ها و تابلوها!

wares_admin
جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰ - ۱۵:۱۵
…

به اطلاع عموم اصناف (دوکان‌ها، منازل رهایشی، مراکز تجارتی، موسسات و سایر نهادها) که لوحه‌ها و یا تابلوهای اعلانات‌شان به زبان‌های خارجی ترتیب گردیده و یا تصاویر غیر شرعی، متن و محتوای نادرست و در مکان‌های نامناسب باشد، رسانیده می‌شود این‌که لوحه‌ها و تابلوهای اعلانات شانرا معیاری نموده و از اصطلاحات و کلمات زبان‌های ملی و محلی استفاده نمایند.

قابل یادآوری است که آنعده از اصطلاحات و کلمات که در زبان‌های ملی و محلی بدیل نداشته باشند از این امر مستثنی می‌باشند.

به این اساس کمیسیون اصلاح لوحه‌ها و تابلوهای اعلانات وزارت اطلاعات و فرهنگ که متشکل از ادارات مختلف حکومتی اند، فعال گردیده و برنامه‌های نظارت، اصلاح‌سازی و تداویر قانونی را در شهر کابل آغاز نموده و در ولایات کمیته های مربوط شروع به فعالیت نموده است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۵۶
Background image

مسوولان محکمه نظامی میدان وردک از موزیم مجاهد بازدید کردند!

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) الحاج مفتی سعید، قاضی محکمه نظامی و عضو شورای امنیتی ولایت میدان وردک از موزیم مجاهد ریاست‌ اطلاعات و فرهنگ این ولایت بازدید کرد.

آقای سعید از بازدید. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۲۵
Background image

امتحان دور دوم برنامه فریلانسینگ در زون کندز اخذ گردید!

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) قاری داد محمد منصور آمر امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندز گفت: آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ با همکاری موسسه اکتید از صدها تن جوان. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۱۱
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ کندهار از رادیوهای محلی آن ولایت بازدید کرد!

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) مولوی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ کندهار و عابد آغا آمر اطلاعات از تبسم و تحسین‌القرآن رادیوهای محلی کندهار بازدید کردند.

آقای سمنگانی گفت. . .

BACK TO NEWS