مسوولان محکمه نظامی میدان وردک از موزیم مجاهد بازدید کردند!

rahim_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۵۶
Maidan Wardag province

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) الحاج مفتی سعید، قاضی محکمه نظامی و عضو شورای امنیتی ولایت میدان وردک از موزیم مجاهد ریاست‌ اطلاعات و فرهنگ این ولایت بازدید کرد.

آقای سعید از بازدید آثاری تاریخی و نظامی موزیم مجاهد ابرازخرسندی کرده و از فعالیت‌های ریاست اطلاعات و فرهنگ در بخش‌های مختلف ابرازسپاس کرد.

مفتی سعید افزود: این یک حقیقت آشکار است که مجاهدین امارت اسلامی با وسایل نظامی دست‌ساخته شأن به اشغالگران شکست دادند و جای خرسندی است که آثاری نظامی ایشان به نسل‌های آینده نگهداری می‌شوند.

مولوی حبیب‌الله مجاهد رییس اطلاعات و فرهنگ میدان وردک از حضور آقای سعید ابرازسپاس کرده و از تمام مجاهدین ولایت میدان وردک خواست تا آثاری دست‌ساخته شان، اشیای غنیمت از اشغالگران و آثاری شهداء را به موزیم مجاهد سپرده تا از آن نگهداری صورت گیرد.

۲۰۲۴/۴/۲۸ میلادي
۱۴۰۳/۲/۹ هــ ش

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۸:۴۵
Background image

مراسم ویژه مطالعه و کتاب‌خوانی در کتاب‌خانه‌عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار برگزار شد

یک‌شنبه مورخ(۴ ذوالقعده ۱۴۴۵)از سوی آمریت فرهنگ و هنر ریاست اطلاعات و فرهنگ مراسم کتاب‌خوانی و مطالعه در کتاب‌خانه این ریاست برگزار گردید که در این مراسم مسوولان، فرهنگیان، نویسنده گان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۴:۲۴
Background image

نشست هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ فاریاب با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار شد

 

یک‌شنبه مورخ(۴ ذوالقعده ۱۴۴۵)از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فاریاب نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار گردید.

مولوی شمس‌الدین محمدی رییس اطلاعات و فرهنگ فاریاب. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۱۴:۱۶
Background image

ریاست اطلاعات و فرهنگ فاریاب کورس‌های آموزشی خویش را آغاز کرد

دوشنبه مورخ(۵ ذوالقعده ۱۴۴۵)آمریت جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ فاریاب کورس‌های آموزشی را در بخش‌های تجوید، فن‌بیان، زبان و ادبیات انگلیسی، ریاضی و خطاطی به ۲۵۰ تن جوان آغاز کرد.

مولوی. . .

BACK TO NEWS