امور ساخت یک شهرک به یتیمان در ولایت هلمند آغاز شد!

wares_admin
جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۵:۲۹
Helmand

پنج‌شنبه مورخ(۱۶ شوال المکرم ۱۴۴۵)از سوی بنیاد خیریه خانواده شاهی کشور قطر به اساس فرمان امیر المومنین حفظه الله به تأکید وزارت اطلاعات و فرهنگ و با هماهنگی وزارت شهرسازی و مسکن در ولسوالی نهر سراج ولایت هلمند در ساحه پوهنتون دولتی امور ساخت یک شهرک با داشتن تمام سهولت‌ها به ۵۰۰ یتیم آغاز شد.

در این مراسم ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، الحاج مولوی حمدالله نعمانی وزیر شهرسازی و مسکن، الحاج مولوی محمد نبی حماس معاون والی هلمند، حافظ عبدالباری راشد رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت هلمند، رؤسا و مسوولان اشتراک ورزیده بودند.

محترم الحاج ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ اظهار داشت: مسوولان امارت اسلامی برای رفاه مردم کار می‌کنند و قراردادهای زیادی روی دست دارد که با عملی کردن آن سهولت های زیادی به مردم فراهم می‌شود. از طرف‌های که در ساخت چنین شهرک دخیل اند ابرازسپاس می‌نماییم.


محترم خیرخواه از تمام باشندگان محل خواست که با بنیاد خیریه همکاری همه جانبه داشته باشند تا امور آن با کدام مشکل مواجه نشود.

آقای نعمانی وزیر شهرسازی و مسکن گفت: جای خرسندی است که برای خانواده‌های یتیمان در ولایت هلمند یک سرپناه می‌سازیم، امارت اسلامی تلاش می‌کند تا مشکل سرپناه را به سطح کشور حل نماید.


آقای حماس معاون والی هلمند گفت: از وزارت اطلاعات و فرهنگ، وزارت شهرسازی و مسکن و بنیاد خیریه خانواده شاهی کشور قطر جهت آغاز ساخت شهرک با تمام سهولت‌ها به خانواده‌های یتیمان ابرازسپاس می‌کنیم، مسوولان ولایت هلمند در ساخت این شهرک همکاری همه جانبه انجام می‌دهند تا برای مردم سهولت لازم فراهم شود.


۲۰۲۴/۴/۲۵ ميلادي 
۱۴۰۳/۲/۶   ھ ش
 

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۱:۶
Background image

هیأت ترکمنستانی از مصلای و قلعه اختیارالدین هرات بازدید کردند

روز گذشته هیأت ترکمنستانی به رهبری نوکر قلی اتاقلی آف همراه با مولوی احمدالله متقی رییس اطلاعات و فرهنگ هرات و مسوولان دیگر این اداره از مجموعه‌ی تاریخی مصلای هرات و قلعه اختیارالدين. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۰:۴۶
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان با جوانان رضاکار دیدار کرد

دوشنبه مورخ(۲۷ شوال المکرم ۱۴۴۵) مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان با تعدادی از جوانان رضاکار، نمایندگان و اعضای اتحادیه‌ها دیدار کرد.

جوانان رضاکار فعالیت‌های. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۹:۲۹
Background image

از رادیو تلویزیون ملی ولایت نیمروز نظارت و بازدید به عمل آمد 

مفتی حبیب‌الله الهام رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت نیمروز، محمد ظریف یوسفزی آمر اطلاعات و مدثر درانی آمر گردشگری و فرهنگ با کارمندان رادیو تلویزیون ملی دیدار کرده، از فعالیت‌های شأن نظارت. . .

BACK TO NEWS