محمد طاهر زهیر به برگزاری باشکوه "جشنوارۀ فلم سرباز"، تاکید کرد

Anonymous (not verified)
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۳
محمد طاهر زهیر به برگزاری باشکوه "جشنوارۀ فلم سرباز"، تاکید کرد

به ریاست محمد طاهر زهیر سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز نشستی به منظور آمادگی و هماهنگی به خاطر برگزاری ”جشنوارۀ فلم سرباز”، برگزار شد .

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ این جشنواره را ریاست افغان فلم وزارت اطلاعات و فرهنگ به همکاری رادیو تلویزیون ملی در ماه حوت سال روان در کابل برگزار می کند.

در این نشست در حالی که صحرا کریمی رییس افغان فلم و محمد اسماعیل میا خیل رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی نیز حضور داشتند، در رابطه به آمادگی ها و هماهنگی به منظور برگزاری جشنوارۀ فلم سرباز”، بحث صورت گرفت.

رییس افغان فلم خاطرنشان کرد که این جشنواره به منظور حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور و تشویق فلم سازان کشور برگزار می شود.

او گفت که به اساس فراخوانی که وزارت اطلاعات و فرهنگ به نشر سپرده است، در بخش های فلم بلند داستانی، فلم کوتاه داستانی، فلم مستند بلند، فلم مستند کوتاه، فلم کوتاه انیمیشن و بهترین پوستر فلم؛  تا اول ماه حوت پذیرفته می شود.

وی افزود که این فلم پس از انتخاب هیئت گزینش و بعد از نمایش پس از ارزیابی هیئت داوران، برای بهترین فلم در هر بخش مذکور جایزه هایی نیز در نظر گرفته شده است .

همچنان رییس عمومی رادیو تلویزیون ملی، از همکاری این نهاد در برگزاری ”جشنوارۀ فلم سرباز”، به ویژه در زمینۀ نشر مستقیم مراسم جشنواره در مرکز و ولایت های کشور از طریق رادیو تلویزیون ملی، اطمینان داد.

در اخیر سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ بر هماهنگی های لازم به خاطر برگزاری با شکوه این جشنواره تاکید کرد.

کابل/ 15 دلو/ باختر

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۵:۲۹
Background image

امور ساخت یک شهرک به یتیمان در ولایت هلمند آغاز شد!

پنج‌شنبه مورخ(۱۶ شوال المکرم ۱۴۴۵)از سوی بنیاد خیریه خانواده شاهی کشور قطر به اساس فرمان امیر المومنین حفظه الله به تأکید وزارت اطلاعات و فرهنگ و با هماهنگی وزارت شهرسازی و مسکن در. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۵:۱۳
Background image

به برندگان رقابت سیرت النبیﷺ جوایز اهدا گردید!

پنج‌شنبه مورخ(۱۶ شوال المکرم ۱۴۴۵) رقابت سیرت النبیﷺ که از سوی آمریت امور جوانان ریاست‌ اطلاعات و فرهنگ سمنگان با هماهنگی موسسه اکتید اخذ شده‌بود، امروز به برندگان آن رقابت تحایف اهدا. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۵:۸
Background image

رئیس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر: متعهد به حفاظت و حراست از میراث‌های تاریخی و فرهنگی در پنجشیر می‌باشیم!

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵)مولانا نصرالله ملک‌زاده رییس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر در جریان بازدید از آبده تاریخی کوتی‌های خاواک در ولسوالی پریان پنجشیر گفت: ریاست اطلاعات و فرهنگ. . .

BACK TO NEWS