در مرکز آموزشی لوگر به ۳۰۰ تن شاگرد برنامه آموزشی بهاری آغاز شد!

rahim_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۰:۵۹
Logar province

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ به ۳۰۰ تن شاگرد‌ برنامه آموزشی بهاری آغاز شد.

رفیع الله صمیم رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر ضمن تبریکی آغاز روند آموزشی به شاگردان گفت: زمان به همه با ارزش است بالخصوص به ما افغان‌ها از همه بارزش است؛ چون‌که کشور ما به زحماتی و کار زیادی نیاز دارد.

آقای صمیم افزود: اکنون ما در راه تکنالوژی، پیشرفت و ترقی گام نهاده‌ایم و باید در این عرصه نیز دشمنان را شکست دهیم و کشور خویش را خودکفا و از احتیاج دیگران آزاد سازیم.

حسیب الله حبیب مدیر مرکز آموزشی گفت: در برنامه آموزشی بهاری بیشتر از ۳۰۰ تن جوان اشتراک نموده بودند که سهولت‌های زیادی به آنان فراهم شده‌است و جوانان بر علاوه زبان انگلیسی و کمپیوتر در بخش فن‌بیان نیز تحت آموزش قرار خواهند گرفت.


۲۰۲۴/۴/۲۴ ميلادي
۱۴۰۳/۲/۵ هــ ش

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۱۱
Background image

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار کرد


شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا در دفتری والی آن ولایت نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار شد.

عبدالباری نعیمی به نمایندگی رسانه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۲
Background image

به ده‌ها تن جوان کورس آموزش کمپیوتر در مرکز آموزشی پروان آغاز شد

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ به حدوی ۱۰۰ تن جوان درس‌های کمپیوتر آغاز شد.

مولوی شمس الرحمن صدیقی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان ضمن. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۴:۳۹
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ غور از ساحات تاریخی و باستانی ولسوالی شهرک دیدار کرد

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵)الحاج مولوی عبدالحی زعیم رییس اطلاعات و فرهنگ غور در جریان سفرش به ولسوالی شهرک وضعیت منار تاریخی و باستانی جام، ساحات تاریخی ماحول آن و هم‌چنان فعالیت‌های. . .

BACK TO NEWS