۵۰ تن جوان از مرکز آموزشی در میوند فارغ شدند

tawana_admin
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۳۰
asad

از مرکز آموزشی رایگان آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار در ولسوالی میوند ۵۰ تن جوان از بخش کمپیوتر فارغ شدند.
در مراسم فراغت حافظ حمدالله سعید آمر امور جوانان این ریاست، شیخ محمد یوسف رییس شورای علما ولسوالی میوند، شماری از مسوولان و جوانان اشتراک داشتند.
حافظ حمدالله سعید آمر امور جوانان بیان داشت که ۵۰ تن جوان تحت آموزش چهار ماهه کمپیوتر از سوی استادان مسلکی قرار داشتند که امروز سند فراغت بدست آوردند.
آقای سعید افزود: جوانان قشر باارزش جامعه اند و آمریت امور جوانان در نظر دارد تا برنامه‌های مختلفی آموزشی را به جوانان مرکز و ولسوالی‌های ولایت کندهار برگزار نماید تا اینکه جوانان از حالت ناامیدی خارج شده و به کسب علم و دانش آیندهٔ روشن داشته باشند.
شیخ محمد یوسف رییس شورای علما ولسوالی میوند در بارهٔ ارزش علم به اشتراک کنندگان معلومات ارائه کرده، افزود: تلاش برای کسب آموزش تضمین آینده‌یی روشن به جوانان است. وی از ریاست اطلاعات و فرهنگ جهت فراهم‌سازی زمینه آموزش ابرازسپاس کرد.
 قابل یادآوری‌ست که در مراکز آموزشی رایگان آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار که در مرکز و ولسوالی‌ها موجود است، صدها تن جوان در بخش‌های انگلیسی، عربی، ترکی و کمپیوتر تحت آموزش قرار دارند.

۱۴۴۶/۳/۴ هـ ق
۱۴۰۳/۶/۱۷ هـ ش

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۶:۲
Background image

نشست هماهنگی با سخن‌گویان ادارات دولتی زون غرب در هرات برگزار شد

دوشنبه مورخ(۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶) از سوی ریاست دسترسی به اطلاعات معینیت امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ نشست هماهنگی با سخن‌گویان ادارات دولتی زون غرب در هرات برگزار شد.
در این نشست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۳:۱۶
Background image

نتایج امتحان کتاب‌ امارت‌‌شناسی در قیصار و چهل‌گزی فاریاب اعلان شد

از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فاریاب به همکاری ریاست معارف امتحان کتاب امارت شناسی در ولسوالی‌های قیصار و چهل‌گزی به هدف ترویج فرهنگ مطالعه برگزار شده‌بود که در حضور مسوولان ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۳:۱
Background image

نشست هماهنگی با نویسندگان و شاعران برگزار شد

ریاست ترنم و ترانه معینیت فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ نشست هماهنگی با نویسندگان و شاعران را جهت ارزیابی و رشد روند جاری شعر و ترنم در باغ بابر برگزار کرد.
در نشست مولوی عتیق الله. . .

BACK TO NEWS