نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها در لغمان برگزار شد

panah_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۳۲
...

به سرپرستی مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های محلی آن ولایت برگزار شد که در این نشست محمد طاهر ساپی آمر رادیو تلویزیون ملی و مسوولان رسانه‌ها اشتراک ورزیده بودند.
در آغاز فضل الرحمن پیام آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان ضمن خوش‌آمدگویی به اشتراک کنندگان در مورد آجندا و موضوع صحبت کرد.
سپس مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان از مسوولان رسانه‌ها ابرازسپاس کرد که همیشه خواست‌های ایشان را پذیرفته و در نشست‌ها اشتراک کرده‌اند. وی افزود: روند آموزشی را جهت ارتقای‌ظرفیت مردم از طریق رسانه‌های محلی آغاز می‌کند تا اینکه اصلاح و ذهن‌سازی جوانان صورت گیرد.
وی علاوه کرد: از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ به رسانه‌ها کتاب‌ها توزیع می‌شود که از طریق برنامه‌های فکری رسانه‌ها نشر و پخش خواهد شد.
مسوولان رسانه‌ها بیان کردند: همیشه برای اصلاح و آموزش مردم لغمان تلاش می‌کنند و از این بعد نیز جهت ارائه خدمات بهتر به تلاش‌های خویش ادامه می‌دهند.

۱۴۴۶/۴/۱۳ هـ ق
۱۴۰۳/۷/۲۵ هـ ش

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۳۲
Background image

نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها در لغمان برگزار شد

به سرپرستی مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های محلی آن ولایت برگزار شد که در این نشست محمد طاهر ساپی آمر رادیو تلویزیون. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۲۸
Background image

اشتراک کنندگان برتر امتحان (تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) تقدیر شدند

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل از ۷۰۰ تن جوان امتحان تحت عنوان(تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) اخذ کرده بود که ۳۵ تن از اشتراک کنندگان برتر امتحان با اهدای جوایز. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲
Background image

ورکشاپ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران لوگر برگزار شد

از سوی کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر ورکشاپ یک روزهٔ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران و کارمندان رسانه‌ها برگزار شد.
خان ولی احمدزی نماینده. . .

BACK TO NEWS