اشتراک کنندگان برتر امتحان (تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) تقدیر شدند

panah_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۲۸
..

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل از ۷۰۰ تن جوان امتحان تحت عنوان(تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) اخذ کرده بود که ۳۵ تن از اشتراک کنندگان برتر امتحان با اهدای جوایز مختلف تقدیر شدند.
ملاعبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و فرهنگ سرپل در این برنامه، جوانان را در جامعه متوجه مسوولیت‌های شان ساخت و با تأکید بر پیاده‌سازی فرهنگ اصیل اسلامی نمود. وی از جوانان خواست رهروان بزرگان، دانشمندان و مجاهدین اصیل کشور باشند و بر مقابله با فرهنگ غرب با مطالعه کتب و آگاهی کامل مبارزه نمایند.
قابل یادآوری‌ست که از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل به اشتراک کنندگان برتر امتحان جوایزی همچون کمپیوتر، قرآن‌کریم و پول نقد اهداء گردید.

۱۴۴۶/۴/۱۳ ه‍ ق
۱۴۰۳/۷/۲۵ ه‍ ش

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۳۲
Background image

نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها در لغمان برگزار شد

به سرپرستی مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های محلی آن ولایت برگزار شد که در این نشست محمد طاهر ساپی آمر رادیو تلویزیون. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۲۸
Background image

اشتراک کنندگان برتر امتحان (تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) تقدیر شدند

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل از ۷۰۰ تن جوان امتحان تحت عنوان(تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) اخذ کرده بود که ۳۵ تن از اشتراک کنندگان برتر امتحان با اهدای جوایز. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲
Background image

ورکشاپ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران لوگر برگزار شد

از سوی کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر ورکشاپ یک روزهٔ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران و کارمندان رسانه‌ها برگزار شد.
خان ولی احمدزی نماینده. . .

BACK TO NEWS