مشاعره به افتخار استاد پوهاند فضل ولی ناگار برگزار شد

wares_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۴:۵۸
....

دوشنبه مورخ(۲۷ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت ننگرهار و جوانان شورای ولسوالی بتی‌کوت مشاعره به افتخار استاد پوهاند فضل ولی ناگار در فارم سوم این ولایت برگزار شد که در این مشاعره مولوی سعیداحمد بنوری معاون والی ننگرهار، مسوولان ادارات، استادان پوهنتون، شاعران پشتونخوا و ولایات مختلف، جوانان و ادب‌دوستان اشتراک داشتند.

مولوی سعیداحمد بنوری معاون والی ننگرهار گفت: جای خرسندی است که در یک فضای پر از صمیمیت و امنیت شاعران و جوانان گردهم آمده‌اند و مشاعره را برگزار کردند.

آقای بنوری پیرامون فرهنگ، ادب، شعر و شاعری نیز صحبت کرده، گفت: اشعاری را بسراید که منافع کشور و دین در آن نهفته باشد. وی همچنان پیشنهاد کرد که این نوع مشاعره‌ها در ساحات دیگر نیز راه‌اندازی شود.

استاد پوهاند فضل ولی ناگار که به نام آن این مشاعره برگزار شده‌بود از تمام مسوولان و جوانان ابرازسپاس کرد که فعالیت‌های وی را تقدیر کردند.

۱۴۰۳/۲/۱۷ هـ ش
۲۰۲۴/۵/۶ میلادی

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۱۳
Background image

اشتراک کنندگان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت لوگر تقدیر شدند 

شنبه مورخ(۹ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر شاگردان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ ولسوالی خوښۍ در جریان مراسم تقدیر شدند.

عبدالوحد زبیر آمر معارف ولسوالی خوښۍ از. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۹
Background image

نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی در پوهنتون کابل آغاز شد

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست کتب بیهقی معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ به همکاری ریاست پوهنتون کابل نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی جهت ترویج فرهنگ. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۶
Background image

آثار تاریخی با قدامت ۲۰۰۰ ساله در موزیم پروان موجود اند

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) تعدادی از جوانان، محصلان و شاگردان از موزیم ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان بازدید نمودند.

عتیق الله صافی آمر گردشگری و فرهنگ ریاست اطلاعات و فرهنگ. . .

BACK TO NEWS