مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ غور از ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمایت از مؤلفان خبر می‌دهند!

rahim_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۶:۴۹
Ghor province

سه‌شنبه مورخ(۱۴ شوال المکرم ۱۴۴۵) الحاج مولوی عبدالحی زعیم رییس اطلاعات و فرهنگ غور در روز جهانی کتاب و حق مؤلف می‌گوید: کتابخانه‌عامه این ریاست با داشتن هزارها جلد کتاب در بخش‌های مختلف به روی اهل علم و دانش بخصوص قشر تحصیل کرده جوان باز است و تلاش می‌کنند تا سهولت‌های بیشتری را در بخش این کتاب‌خانه برای مراجعین ایجاد کنند. وی از جوانان خواست که به مطالعه روی آورند و تلاش نمایند تا از طریق مطالعه کتاب‌های مفید به اندوخته‌های علمی شان بی‌افزایند.

وی در جریان صحبت هایش افزود: این ریاست در هماهنگی با رهبری وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور از تمام مؤلفان که اثرهای ارزشمند و مثبتی را به رشته‌ی تحریر درآورند حمایت کرده و مطابق با اصول و پالیسی با ایشان همکاری می‌کند.

قابل یادآوری‌ست که بعد از حاکم شدن امارت اسلامی افغانستان در کشور کارهای ارزنده‌یی در بخش‌های تمویل و تجهیز کتابخانه‌ها کشور، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، حمایت و همکاری با مؤلفان صورت گرفته‌است.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۱۱
Background image

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار کرد


شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا در دفتری والی آن ولایت نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار شد.

عبدالباری نعیمی به نمایندگی رسانه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۲
Background image

به ده‌ها تن جوان کورس آموزش کمپیوتر در مرکز آموزشی پروان آغاز شد

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ به حدوی ۱۰۰ تن جوان درس‌های کمپیوتر آغاز شد.

مولوی شمس الرحمن صدیقی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان ضمن. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۴:۳۹
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ غور از ساحات تاریخی و باستانی ولسوالی شهرک دیدار کرد

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵)الحاج مولوی عبدالحی زعیم رییس اطلاعات و فرهنگ غور در جریان سفرش به ولسوالی شهرک وضعیت منار تاریخی و باستانی جام، ساحات تاریخی ماحول آن و هم‌چنان فعالیت‌های. . .

BACK TO NEWS