سخنرانی سفر عالیقدر امیر المومنین حفظه الله به ولایات شمال در یک جلد کتاب چاپ گردید

panah_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۸:۲۲
..

محتویات این کتاب شمال سخن‌های سفر امیر المومنین حفظه الله و دیدارهای وی با جوانان، مسوولان امارتی و علمای کرام و همچنان توصیه‌ها و سخنرانی‌های امیر المومنین حفظه الله از اماکن تاریخی و مراکز علمی می‌باشد.

همچنان ضمن سخنرانی‌های امیر المومنین حفظه الله خاطرات هیأت همراه، والیان ولایات شمال و شیخ‌ها با امیر المومنین حفظه الله نیز درج این کتاب شده‌است.

این کتاب به اساس هدایت ویژه الحاج محمد یوسف وفا از سوی مولوی ذبیح الله نورانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ تألیف شده‌است که امروز چاپ گردیده و در آینده نزدیک به دسترس علاقمندان و مجاهدین قرار خواهد گرفت. 

۱۴۴۶/۴/۱۴ ھـ ق

۱۴۰۳/۷/۲۶ ھ ش

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۸:۲۲
Background image

سخنرانی سفر عالیقدر امیر المومنین حفظه الله به ولایات شمال در یک جلد کتاب چاپ گردید

محتویات این کتاب شمال سخن‌های سفر امیر المومنین حفظه الله و دیدارهای وی با جوانان، مسوولان امارتی و علمای کرام و همچنان توصیه‌ها و سخنرانی‌های امیر المومنین حفظه الله از اماکن تاریخی و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۳:۹
Background image

سیمینار سه روزه درمان روانی به خبرنگاران زابل آغاز شد

از سوی کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل سیمینار سه روزه درمان روانی و مبارزه با مشکلات به بیست تن خبرنگاران ولایت زابل آغاز شد که روز نخست. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۲:۲۲
Background image

نتایج امتحان امارت‌شناسی در ولسوالی برمل اعلان شد

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا به هماهنگی ریاست معارف آن ولایت از ۳۳۳ تن جوان امتحان امارت‌شناسی را در ولسوالی برمل اخذ کرده بود که نتایج آن در جریان مراسم اعلان و. . .

BACK TO NEWS