سیمینار سه روزه درمان روانی به خبرنگاران زابل آغاز شد

tawana_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۳:۹
تتت

از سوی کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل سیمینار سه روزه درمان روانی و مبارزه با مشکلات به بیست تن خبرنگاران ولایت زابل آغاز شد که روز نخست سیمینار به گونهٔ عملی و دو روز دیگر نشست‌های انفرادی خواهند داشت.
مولوی رحمت الله حماد رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل از برگزاری سیمینار ابرازخرسندی کرد و برگزاری چنین سیمینار‌ها را در ارتقای‌ظرفیت و حل مشکلات خبرنگاران مهم عنوان نمود.
آقای حماد بیان کرد: در آینده پلان دارد تا سیمینار همه‌جانبه ارتقای‌ظرفیت خبرنگاران، سخن‌گویان ادارات دولتی و مسوولان رسانه‌ها برگزار نماید.
وی تأکید کرد که ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل همیشه از خبرنگاران حمایت می‌کند و به همکاری همه‌جانبه با آنان آ من آمادگی دارد.
سپس آقای عصمت الله عمری مسوول کمیته‌ی مصوونیت خبرنگاران با اشتراک کنندگان در مورد سیمینار معلومات ارائه کرده، افزود: در این سیمینار سه روزه آموزش تمرکز بر درمان و صحت روانی خواهد بود تا خبرنگاران بتوانند از طریق گزارش‌ها به مردم معلومات دقیق و مسلکی ارائه دهند.
اشتراک کنندگان سیمینار از ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل و کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان جهت راه‌اندازی چنین برنامه‌ها ابرازسپاس کردند و خواستار راه‌اندازی برنامه‌های دیگر آموزشی نیز شدند.


۱۴۴۶/۴/۱۴ هـ ق
۱۴۰۳/۷/۲۶ هـ ش

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۸:۲۲
Background image

سخنرانی سفر عالیقدر امیر المومنین حفظه الله به ولایات شمال در یک جلد کتاب چاپ گردید

محتویات این کتاب شمال سخن‌های سفر امیر المومنین حفظه الله و دیدارهای وی با جوانان، مسوولان امارتی و علمای کرام و همچنان توصیه‌ها و سخنرانی‌های امیر المومنین حفظه الله از اماکن تاریخی و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۳:۹
Background image

سیمینار سه روزه درمان روانی به خبرنگاران زابل آغاز شد

از سوی کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل سیمینار سه روزه درمان روانی و مبارزه با مشکلات به بیست تن خبرنگاران ولایت زابل آغاز شد که روز نخست. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۲:۲۲
Background image

نتایج امتحان امارت‌شناسی در ولسوالی برمل اعلان شد

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا به هماهنگی ریاست معارف آن ولایت از ۳۳۳ تن جوان امتحان امارت‌شناسی را در ولسوالی برمل اخذ کرده بود که نتایج آن در جریان مراسم اعلان و. . .

BACK TO NEWS