دیدار با مسوول کمیته مصوونیت خبرنگاران، جوانان و نمایندگان مکاتب در نیمروز

panah_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۰:۴۹
...

مفتی حبیب‌الله الهام رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت نیمروز با شمیل احمد مشعل مسوول کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در زون غرب و شماری از جوانان و نمایندگان مکاتب دیدار کرد.
در این دیدار شمیل احمد مشعل مسوول کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در زون غرب ضمن ابرازسپاس جهت حمایت ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت نیمروز از خبرنگاران و رسانه خواهان همکاری بیشتر شده، افزود: جای خرسندی است که بعد روی کارآمدن امارت اسلامی خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها با کدام مشکل مواجه نشده‌اند و خبرنگاران نیز مسوول اند که مطابق پالیسی نشراتی ا.ا.ا فعالیت نمایند. وی علاوه کرد: رسانه‌های که در خارج از کشور بر ضد نظام اسلامی فعالیت می‌کنند در حقیقت شایعات و پروپاگندها نشر می‌نمایند.
مفتی حبیب‌الله الهام رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت نیمروز بیان داشت: رهبری وزارت اطلاعات و فرهنگ با توجه به اصول و طرزالعمل نظام اسلامی برای رشد و توسعه رسانه‌ها تلاش می‌نماید. اداره ما تصمیم دارد که با رسانه‌ها و خبرنگاران همکاری نمایند و با توجه به امکانات مشکلات آنان را حل کنند.
همچنان مفتی حبیب‌الله الهام رییس اطلاعات و فرهنگ در دفتری کاریش با شماری از جوانان و نمایندگان مکاتب شهر زرنج نیز دیدار کرد.
در این دیدار رییس اطلاعات و فرهنگ جوانان را تشویق کرد تا از فرصت‌های فراهم شده استفاده نمایند و در جامعه فعالیت‌های انجام دهند که به افراد جامعه مفید و مؤثر باشد. آقای الهام از جوانان خواست که هدف زندگی شأنرا انتخاب کنند تا کامیابی دنیا و آخرت را به دست آورند. همچنان برای افزایش داشته‌های علمی شأن تلاش‌های زیادی انجام دهند تا کشور و جامعه ما آینده روشن داشته باشد.
در این دیدار جوانان و نمایندگان مکاتب نیز مشکلات، پیشنهادات و خواسته‌های شأنرا شریک کردند که از سوی رییس اطلاعات و فرهنگ از حل مشکلات‌ شأن اطمینان داده شد.

۱۴۴۶/۴/۱۳ هـ ق
۱۴۰۳/۷/۲۵ هـ ش

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۳۲
Background image

نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها در لغمان برگزار شد

به سرپرستی مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های محلی آن ولایت برگزار شد که در این نشست محمد طاهر ساپی آمر رادیو تلویزیون. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۲۸
Background image

اشتراک کنندگان برتر امتحان (تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) تقدیر شدند

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل از ۷۰۰ تن جوان امتحان تحت عنوان(تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) اخذ کرده بود که ۳۵ تن از اشتراک کنندگان برتر امتحان با اهدای جوایز. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲
Background image

ورکشاپ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران لوگر برگزار شد

از سوی کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر ورکشاپ یک روزهٔ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران و کارمندان رسانه‌ها برگزار شد.
خان ولی احمدزی نماینده. . .

BACK TO NEWS