از کتاب‌خانه‌های دولتی و خصوصی غور نظارت گردید

tawana_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۰:۱۶
12ws

 الحاج مولوی عبدالحی زعیم رییس اطلاعات و فرهنگ با هیأت همراهش از تمام کتاب‌خانه‌ها و کتاب‌فروشان فیروزکوه مرکز غور نظارت نمودند.
رییس اطلاعات و فرهنگ به تمام مسوولان کتاب‌خانه‌ها و کتاب‌فروشان سطح شهر اطمینان داد که ریاست اطلاعات در کنار آنان است و نیز تلاش می‌کند، تا فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی بیشتر از پیش در بین جامعه نهادینه شود.
اسرائیل حیدری آمر فرهنگ ریاست اطلاعات و. فرهنگ می‌گوید: این نظارت به اساس هدایت ریاست کتاب‌خانه‌های عمومی کشور انجام شده‌است. آقای حیدری علاوه نمود که در این نظارت به تمام مسوولان کتاب‌خانه‌ها و کتاب‌فروشان راهنمایی شد تا کتاب‌های که خلاف شریعت و در تضاد با دین مبین اسلام باشند، از وارد نمودن آن جلوگیری کنند و نیز تمام امور شان را مطابق به طرزالعمل‌ کتاب‌خانه‌های عامه کشور تهیه کنند.
در همین حال مسوولان کتاب‌خانه‌های محلی و کتاب‌فروشان فیروزکوه از این اقدام ریاست اطلاعات استقبال نمود و خواهان حمایت‌های بیشتر از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ شدند.

۱۴۴۶/۴/۱۲ ه‍ ق
۱۴۰۳/۷/۲۴ ه‍ ش

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۳۲
Background image

نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها در لغمان برگزار شد

به سرپرستی مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لغمان نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های محلی آن ولایت برگزار شد که در این نشست محمد طاهر ساپی آمر رادیو تلویزیون. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۵:۲۸
Background image

اشتراک کنندگان برتر امتحان (تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) تقدیر شدند

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل از ۷۰۰ تن جوان امتحان تحت عنوان(تربیت فکری در جامعه و نظام اسلامی) اخذ کرده بود که ۳۵ تن از اشتراک کنندگان برتر امتحان با اهدای جوایز. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۱:۲
Background image

ورکشاپ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران لوگر برگزار شد

از سوی کمیته مصوونیت خبرنگاران افغان در هماهنگی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر ورکشاپ یک روزهٔ آموزشی درمان روانی به خبرنگاران و کارمندان رسانه‌ها برگزار شد.
خان ولی احمدزی نماینده. . .

BACK TO NEWS