معین جدید امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ، معرفی شد

Anonymous (not verified)
پنجشنبه ۱۴۰۱/۳/۱۹ - ۱۳:۲۶
معین جدید امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ، معرفی شد

ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، معین جدید امور جوانان این وزارت را که به اساس فرمان عالیقدر امیرالمومنین مقرر شده است، امروز به رییسان و کارمندان این اداره معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در محفلی که به این مناسبت با حضور ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی و معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ، مولوی سعدالدین سعید معین مالی، اداری و گرځندوی این وزارت، شیخ ندا محمد ندیم والی کابل و شماری از مسوولان نهاد های دولتی برگزار شد، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، قاری محمد یونس راشد معین جدید امور جوانان این وزارت را به مسوولان و کارمندان این نهاد معرفی کرد .
وی نقش جوانان را در امور مختلف کشور به ویژه پیروزی امارت اسلامی مهم خواند و از مبارزات و قربانی های آنان در این راستای به نیکی یاد کرد .
سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ، گفت که آیندۀ کشور و نظام اسلامی به دست جوانان است و در زمینۀ تعلیم، تحصیل، عقیده اسلامی و رشد استعداد های آنان باید توجۀ ویژه صورت بگیرد.
او از معین امور جوانان خواست که در راستای خدمت به جوانان و نظام اسلامی و پیشبرد بهتر مسوولیت های مربوط در همآهنگی با رهبری وزارت و همکارانش بکوشد.
بعد ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی و معین امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ، مقرری معین جدید امور جوانان را گام نیک دانست و گفت که جوانان کشور قشر محروم جامعه بوده، مشکلات فراون، بیکاری و قربانی های زیادی را متقبل شده اند.
مجاهد، توجه به جوانان را یکی از اولویت های امارت اسلامی خواند و در راستای خدمت به جوانان برای معین جدید امور جوانان و همکارانش آروزی موفقیت کرد.
سپس والی کابل در صحبت هایش همآهنگی میان مسوولان و کارمندان را در امور اداره باعث پیشرفت و بهبود کار دانست و برای معین جدید امور جوانان توفیق آروز کرد .
همچنان یک تن از رئیسان معینیت امور جوانان، به نمایندگی مسوولان و کارمندان این نهاد صحبت کرد و همکاری شان را در پیشبرد بهتر امور با معین جدید امور جوانان ابراز کرد.

کابل، 19 جوزا، باختر

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۲۲
Background image

در تخار برنامه‌های آگاهی‌دهی راه‌اندازی گردید!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار با هماهنگی ریاست های ارشاد، حج و اوقاف، امر بالمعروف و نهی عن المنکر و شورای علما برنامه آگاهی‌دهی در مورد حرمت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۱۶
Background image

کتابخانه عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ پکتیا بعد از بازسازی به بهره‌برداری سپرده شد!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) کتابخانه عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ پکتیا بعد از بازسازی به بهره‌برداری سپرده شد.

قاضی ثواب‌جان اسلام‌یار رییس اطلاعات و فرهنگ پکتیا در جریان مراسم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۳
Background image

نخستین مسجد مسلمانان در غزنی بازسازی می‌شود!

پنج‌شنبه مورخ(۱۸ رمضان المبارک ۱۴۴۵) مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ غزنی می‌گویند: نخستین مسجد مسلمانان در غزنی بازسازی می‌شود.
 
ملا حمیدالله نثار رییس اطلاعات و فرهنگ غزنی می‌گوید:. . .

BACK TO NEWS