سیمینار سه‌ روزهٔ هماهنگی امور مالی و اداری واحد‌های ولایتی به پایان رسید

tawana_admin
جمعه ۱۴۰۳/۶/۱۶ - ۲۳:۲۵
jkl

 پنج‌شنبه مورخ(۲ ربیع الاول ۱۴۴۶) از سوی معینیت گرځندوی، مالی و اداری وزارت اطلاعات و فرهنگ سیمینار سه روزه تحت عنوان(هماهنگی امور مالی و اداری واحد‌های ولایتی) به مدیران مالی و اداری ریاست های ولایات راه‌اندازی شده‌بود که امروز به پایان رسید.
مراسم پایان سیمینار در دفتری کاری مولوی قدرت الله جمال معین گرځندوی، مالی و اداری وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار گردید که بر علاوه معین گرځندوی مولوی احسان الله حسان رییس مقام دفتر، مولوی نقیب الله نعمان رییس منابع بشری، فدا محمد دوست رییس پلان و پالیسی، محمد حنیف سیار رییس امور مالی و اداری و مدیران مالی و اداری ریاست های ولایتی اشتراک داشتند.
در این مراسم مولوی قدرت الله جمال معین گرځندوی، مالی و اداری بیان داشت که به کارمندان وزارت اطلاعات و فرهنگ سیمینارهای آموزشی در بخش‌های مختلف به شکل دوامدار برگزار می‌شود. این نظام، نظام مشترک همه است و با همدیگر برای حل مشکلات تلاش خواهیم کرد. اگر با کدام مشکل مواجه می‌شدید آنرا با مرکز شریک سازید. در ولایات استعدادهای خوبی داریم و با شما که دارای استعدادهای خوبی هستید کارها را انجام خواهیم داد. در انجام کارها با همه مشوره می‌نماییم و به مشوره‌های نیک عمل خواهیم نمود.
محمد حنیف سیار رییس امور مالی و اداری از رهبری مقام وزارت جهت راه‌اندازی سیمینار ابرازسپاس کرد و به از همکاری همه جانبه به مدیران مالی و اداری ریاست های ولایتی اطمینان داد.
مدیران مالی و اداری ریاست های ولایتی از راه‌اندازی این سیمینار ابرازسپاس کرده، افزودند: دروس این سیمینار در بخش امورات روزمره شأن مفید واقع خواهد شد. به مقام وزارت اطمینان می‌دهیم که میتود‌ها و طرزالعمل‌های را که فراگرفتیم در امور اداری خویش تطبیق خواهیم کرد.
قابل یادآوری‌ست که در پایان مراسم از سوی مولوی قدرت الله جمال معین گرځندوی، مالی و اداری، رییس دفتر، رییس پلان و پالیسی، رییس منابع بشری و رییس امور مالی و اداری به اشتراک کنندگان تصدیق‌نام‌ها اهداء گردید.

۱۴۰۳/۶/۱۵ هـ ش
۲۰۲۴/۹/۵ میلادی

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۶:۲
Background image

نشست هماهنگی با سخن‌گویان ادارات دولتی زون غرب در هرات برگزار شد

دوشنبه مورخ(۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶) از سوی ریاست دسترسی به اطلاعات معینیت امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ نشست هماهنگی با سخن‌گویان ادارات دولتی زون غرب در هرات برگزار شد.
در این نشست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۳:۱۶
Background image

نتایج امتحان کتاب‌ امارت‌‌شناسی در قیصار و چهل‌گزی فاریاب اعلان شد

از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فاریاب به همکاری ریاست معارف امتحان کتاب امارت شناسی در ولسوالی‌های قیصار و چهل‌گزی به هدف ترویج فرهنگ مطالعه برگزار شده‌بود که در حضور مسوولان ریاست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۶ - ۱۳:۱
Background image

نشست هماهنگی با نویسندگان و شاعران برگزار شد

ریاست ترنم و ترانه معینیت فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ نشست هماهنگی با نویسندگان و شاعران را جهت ارزیابی و رشد روند جاری شعر و ترنم در باغ بابر برگزار کرد.
در نشست مولوی عتیق الله. . .

BACK TO NEWS