سیمینار آموزشی پروژه و پروپوزل‌نویسی از سوی ریاست منابع بشری آغاز شد!

rahim_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۳:۲۶
Kabul Provincr

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت ارتقای‌ظرفیت ریاست منابع بشری وزارت اطلاعات و فرهنگ سیمینار آموزشی چهار روزهٔ پروپوزل و پروژه‌نویسی در تالار ریاست گرځندوی آغاز شد.

این سیمینار به هدف آموزش پروژه و پروپوزل‌نویسی به پنجاه تن کارمند ریاست‌های گرځندوی، افغان‌تور، هنرستان، تحقیق و انکشاف گرځندوی، تياتر ملی، افغان فلم، دسترسی به اطلاعات و فرهنگ مردم راه‌اندازی گردید.

سیمینار با تلاوت آیاتی از قرآن عظیم الشان آغاز شد، سپس مولوی نقیب‌الله نعمان رییس منابع بشری وزارت اطلاعات و فرهنگ سخنرانی کرده، افزود: ریاست منابع بشری تلاش می‌کند تا تمام کارمندان اداری این وزارت را به سطح مرکزی و ولایتی به شکل مسلکی و معیاری آموزش دهد و برنامه‌های آموزشی را جهت ارتقای‌ظرفیت کارمندان راه‌اندازی کند. این ریاست قبلاً نیز دها سیمینار آموزشی به کارمندان وزارت اطلاعات و فرهنگ در مرکز و ولایات راه‌اندازی کرده‌است. در سیمینار یادشده ۵۰ تن کارمند ریاست‌های مرکزی، نوشتن مسلکی پروژه و پروپوزل‌نویسی را فراخواهند گرفت.

آقای نعمان از اشتراک کنندگان سیمینار خواست تا به درس‌های سیمینار حضور یابند و در مسلکی‌سازی امور ادارات شأن از این درس‌ها استفاده کنند.

محمد عیسی خاطرزی آمر ارتقای‌ظرفیت ریاست منابع بشری و ارائه کننده سیمینار گفت: سیمینار آموزشی پروژه و پروپوزل‌نویسی چهار روز دوام خواهد کرد. درس‌های سیمینار به گونهٔ عملی و نظری ارائه می‌شود و در پایان به اشتراک کنندگان تصدیق‌نامه‌ها اهدا خواهد شد.

۲۰۲۴/۴/۲۴  ميلادي
۱۴۰۳/۲/۵ هــ ش

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۱۱
Background image

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا نشست هماهنگی با مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار کرد


شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا در دفتری والی آن ولایت نشست هماهنگی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها برگزار شد.

عبدالباری نعیمی به نمایندگی رسانه‌ها. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۲
Background image

به ده‌ها تن جوان کورس آموزش کمپیوتر در مرکز آموزشی پروان آغاز شد

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ به حدوی ۱۰۰ تن جوان درس‌های کمپیوتر آغاز شد.

مولوی شمس الرحمن صدیقی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان ضمن. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۴:۳۹
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ غور از ساحات تاریخی و باستانی ولسوالی شهرک دیدار کرد

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵)الحاج مولوی عبدالحی زعیم رییس اطلاعات و فرهنگ غور در جریان سفرش به ولسوالی شهرک وضعیت منار تاریخی و باستانی جام، ساحات تاریخی ماحول آن و هم‌چنان فعالیت‌های. . .

BACK TO NEWS