نتایج امتحان سیرت النبیﷺ در ولسوالی خروار اعلان شد

tawana_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۵:۱۷
هدهد

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر به سطح ولسوالی خروار از ۱۵۰ تن شاگردان و جوانان امتحان سیرت النبیﷺ را اخذ کرده بود که نتایج آن اعلان و ۱۱ تن از اشتراک کنندگان برتر امتحان با اهدای جوایز تقدیر شدند.
رفیع الله صمیم رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر بیان کرد: این امتحان میان ۱۵۰ تن شاگرد مدارس و مکاتب به سطح ولسوالی خروار راه‌اندازی شده‌بود که هدف آن افزایش آگاهی جوانان و ترویج فرهنگ مطالعه عنوان شده‌است.
هم‌چنان چند تن از علمای کرام در جریان صحبت هایشان برگزاری چنین برنامه‌ها را در ارتقای‌فکری جوانان مهم عنوان کردند و خواستار برگزاری برنامه‌های دیگر به جوانان شدند.
به برندهٔ مقام نخست یک سیت موبایل، مقام دوم یک ساعت، مقام سوم کتاب‌های مختلف و الی مقام یازدهم جوایز مختلف و کتاب‌ها اهداء گردید.
قابل یادآوری‌ست که ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر قبلاً نیز امتحان سیرت النبیﷺ را میان جوانان و شاگردان جهت آموزش‌فکری راه‌اندازی کرده‌است.

۱۴۴۶/۴/۳ هـ ق
۱۴۰۳/۷/۱۵ هـ ش

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۵:۲۲
Background image

نتایج امتحان سیرت النبیﷺ میان زندانیان اعلان شد

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل امتحان سیرت النبیﷺ را میان دها تن زندانی در زندان مرکزی ولایت زابل راه‌اندازی کرد.
مولوی رحمت الله حماد رییس اطلاعات و فرهنگ این ولایت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۵:۱۷
Background image

نتایج امتحان سیرت النبیﷺ در ولسوالی خروار اعلان شد

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر به سطح ولسوالی خروار از ۱۵۰ تن شاگردان و جوانان امتحان سیرت النبیﷺ را اخذ کرده بود که نتایج آن اعلان و ۱۱ تن از اشتراک کنندگان برتر امتحان با اهدای. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۱۵ - ۱۱:۴۴
Background image

انستیتیوت رضاکار شانته در نورستان کتاب‌خانه‌های عامه ایجاد می‌کند

حافظ نعمت الله منتظر رییس کتاب‌خانه‌های عامه وزارت اطلاعات و فرهنگ و مسوولان انستیتیوت رضاکار شانته در جریان سفر شأن به ولایت نورستان با مولوی سمیع‌الحق حق‌بیان رییس اطلاعات و فرهنگ این. . .

BACK TO NEWS