فراغت ده‌ها تن جوان از مرکز آموزشی ولایت کاپیسا

tawana_admin
شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۶:۱۳
11

از آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کاپیسا ۱۰۰ تن جوان بعد از شش ماه آموزش از بخش‌های انگلیسی، کمپیوتر و آموزش فکری فارغ شدند.
در این مراسم مولوی محمد یونس راشد معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، مولوی کریم الله وثیق رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت کاپیسا، مسوولان، شاگردان و خانواده‌های شاگردان اشتراک ورزیده بودند.
در آغاز مولوی محمد یونس راشد معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در جریان صحبت‌هایش گفت: به جنگ فکری کفر تسلیم نشوید و با غرور افغانی خود علیه جنگ فکری و فرهنگ کفر مبارزه نمایید. وی افزود که امارت اسلامی به تربیه روحانی و معنوی نسل جوانان توجه دارد و متعهد است تا به اساس مادی و معنوی به نسل جوان خدمت نماید.
در پایان نشست جوانان جهت فراهم سازی زمینه آموزش رایگان فکری، زبان انگلیسی و کمپیوتر ابرازخرسندی کردند.

۱۴۰۳/۵/۶ هـ ش
۲۰۲۴/۷/۲۷ میلادی

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸ - ۸:۵۸
Background image

هیأتی ریاست آبدات تاریخی به ولایت لغمان سفر کردند

هیأتی بازسازی و ترمیم ریاست آبدات تاریخی معینیت فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ در جریان سفرشان به ولایت لغمان با مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ و آمر فرهنگ و گردشگری این. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۵۹
Background image

معین فرهنگ و هنر جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور رسید

مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ به همراهی یک هیأتی جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور سفر کرد.

در این هیأت به رهبری معین فرهنگ و هنر که انجینر محمد حسیب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۳۰
Background image

۵۰ تن جوان از مرکز آموزشی در میوند فارغ شدند

از مرکز آموزشی رایگان آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار در ولسوالی میوند ۵۰ تن جوان از بخش کمپیوتر فارغ شدند.
در مراسم فراغت حافظ حمدالله سعید آمر امور جوانان این. . .

BACK TO NEWS