ریاست کتاب‌خانه‌های عامه نتایج امتحان سیرت النبیﷺ را اعلان کرد

rahim_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۸:۵۷
Kabul provnce

یک‌شنبه مورخ(۲۶ شوال المکرم ۱۴۴۵)ریاست کتاب‌خانه‌های عامه معینیت فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ امتحان سیرت النبیﷺ را در ماه مبارک رمضان اخذ نموده‌بود، امروز نتایج آنرا در جریان یک مراسم اعلان کرد که مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر، روسای اداره امور، وزارت داخله، وزارت دفاع ملی و ریاست‌های مرکزی وزارت اطلاعات و فرهنگ و نمایندگان ادارات دولتی و خصوصی اشتراک داشتند.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن عظیم الشان آغاز شد، سپس مولوی عبیدالله حنیف رییس کتاب‌خانه‌های عامه ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان هدف از راه‌اندازی امتحان را ترویج فرهنگ مطالعه میان جوانان عنوان کرد.

در جریان مراسم مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ، مولوی عبدالرحمن منیر رییس فرهنگی و عقیدتی وزارت دفاع ملی، مولوی سمیع الله عالم دین، فتح الله وفیع آمر کتابخانه‌ها و داکتر فضل من الله ممتاز به نوبه شأن صحبت کرده و پیرامون ارزش، اهمیت و فضلیت سیرت النبیﷺ بحث نمودند.
 

همچنان به صدتن شاگردان ممتاز رقابت سیرت النبیﷺ جوایز اهدا گردید که از مقام نخست الی مقام پنجم یک پایه کمپیوتر لپ تاپ، دوهزار افغانی و تحسین‌نامه و از مقام ششم الی شانزده‌هم یک سیت مبایل و تحسین‌نامه و به دیگران یک جوره لباس و تحسین‌نامه اهدا گردید.

در این امتحان مليار احمدزی مقام نخست، معصوم مقام دوم درخشان مقام سوم را کسب کرده‌اند.

مراسم با دعای خیر مولوی محمد طیب رییس دعوت و ارشاد وزارت اطلاعات و فرهنگ خاتمه یافت.


۱۴۰۳/۲/۱۶ هـ ش
۲۰۲۴/۵/۵ میلادی

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
Background image

مسوولان رسانه‌های دولتی و خصوصی و خبرنگاران در ولایت هلمند تقدیر شدند 

پنج‌شنبه مورخ(۸ ذوالقعده ۱۴۵۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هلمند خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های دولتی و خصوصی در جریان مراسم تقدیر شدند.

حافظ عبدالباری راشد رییس اطلاعات و فرهنگ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۱۵
Background image

هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند

چهارشنبه مورخ(۷ ذوالقعده ۱۴۴۵)هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به هدف سروی و پروژه‌سازی آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند.

این هیأت در جریان سفر از ٣١ آبده تاریخی مرکز شهر. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۹
Background image

در چندین ولایت کشور به مناسبت هفته‌ جهانی کتاب نمایشگاه کتاب راه‌اندازی شد

 

به مناسبت هفته‌ جهانی کتاب از سوی ریاست‌های اطلاعات و فرهنگ ولایات پنجشیر، غزنی، غور، بلخ، فاریاب، ننگرهار، نورستان، هلمند، میدان وردک، سمنگان، فراه، بامیان و ديگر ولايات به هماهنگی. . .

BACK TO NEWS