در تخار برنامه‌های آگاهی‌دهی راه‌اندازی گردید!

wares_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۲۲
…

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار با هماهنگی ریاست های ارشاد، حج و اوقاف، امر بالمعروف و نهی عن المنکر و شورای علما برنامه آگاهی‌دهی در مورد حرمت نوروز از طریق رسانه‌های صوتی و تصویری راه‌اندازی کرد.

در این برنامه یک هفته‌ای سه تن از علمای کرام که از سوی ریاست اوقاف معرفی شده‌اند پیرامون موضوعاتی حرمت نوروز در اسلام، رسم و عنعنات ناپسند، صدقه فطر، فضایل شب قدر، اعمال ناپسند در روزهای عید سعید فطر از طریق رادیو‌های ردا، تخارستان، دانش‌روز، ماه‌نو و رادیو تلویزیون ملی نشر و پخش می‌شود.

مولوی ذبیح الله انصاری رییس اطلاعات و فرهنگ می‌گوید: هدف از راه‌اندازی این برنامه های فرهنگی و تربیتی آگاهی شهروندان از عرف و عادات ناپسند و جلوگیری از اعمال ورفتار های مغایر اخلاق اسلامی در جامعه اسلامی می‌باشد.‌

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۵۶
Background image

مسوولان محکمه نظامی میدان وردک از موزیم مجاهد بازدید کردند!

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) الحاج مفتی سعید، قاضی محکمه نظامی و عضو شورای امنیتی ولایت میدان وردک از موزیم مجاهد ریاست‌ اطلاعات و فرهنگ این ولایت بازدید کرد.

آقای سعید از بازدید. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۲۵
Background image

امتحان دور دوم برنامه فریلانسینگ در زون کندز اخذ گردید!

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) قاری داد محمد منصور آمر امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندز گفت: آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ با همکاری موسسه اکتید از صدها تن جوان. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۱۵:۱۱
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ کندهار از رادیوهای محلی آن ولایت بازدید کرد!

یک‌شنبه مورخ(۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۵) مولوی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ کندهار و عابد آغا آمر اطلاعات از تبسم و تحسین‌القرآن رادیوهای محلی کندهار بازدید کردند.

آقای سمنگانی گفت. . .

BACK TO NEWS