۵۰۰ تن جوان از مرکز آموزشی در ولایت بلخ فارغ شدند

rahim_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۹:۳۵
Balkh province

شنبه مورخ(۲۵ شوال المکرم ۱۴۴۵)از مرکز آموزشی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ ۵۰۰ تن جوان از دوره پنجم بخش کمپیوتر، گرافیک دیزاین و انگلیسی سند فراغت بدست آوردند.

مولوی ذبیح الله نورانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ گفت: الحمدلله اکنون جوانان ما با جهان ارتباط وصل کرده‌اند و صد‌ها تن جوان در بخش تجارت آنلاین مصروف اند و بر علاوه نوآوری در بخش اقتصادی نیز خودکفا شده‌اند. تمام جوانان از آموزش و مهارت‌های شأن در بخش پیشرفت و ترقی کشور استفاده کنند و برای بقای نظام تلاش نمایند.

جوانان مرکز آموزشی که بعد از شش ماه آموزش بخش‌های زبان انگلیسی، کمپیوتر و تجارت آنلاین را مهم خوانده، اطمینان دادند که از مهارت‌ها و دانش شأن در بخش پیشرفت و ترقی کشور استفاده خواهند کرد.

۱۴۰۳/۲/۱۵ هـ ش
۲۰۲۴/۵/۴ میلادی

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۹:۱۲
Background image

امتحان کتاب تحت عنوان(امارت شناسی) در ولایت پکتیا اخذ شد

شنبه مورخ(۹ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست‌های اطلاعات و فرهنگ، معارف و پوهنتون پکتیا امتحان کتاب امارت شناسی از ۳۰۰۰ تن به سطح ولایت اخذ گردید.

مولوی ثواب‌جان اسلام‌یار رییس اطلاعات و. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۴:۴۰
Background image

مسوولان رسانه‌های دولتی و خصوصی و خبرنگاران در ولایت هلمند تقدیر شدند 

پنج‌شنبه مورخ(۸ ذوالقعده ۱۴۵۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هلمند خبرنگاران و مسوولان رسانه‌های دولتی و خصوصی در جریان مراسم تقدیر شدند.

حافظ عبدالباری راشد رییس اطلاعات و فرهنگ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۱۵
Background image

هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند

چهارشنبه مورخ(۷ ذوالقعده ۱۴۴۵)هیأت مسلکی ریاست حفظ و ترمیم آبدات تاریخی به هدف سروی و پروژه‌سازی آبدات تاریخی به ولایت کندز سفر کردند.

این هیأت در جریان سفر از ٣١ آبده تاریخی مرکز شهر. . .

BACK TO NEWS