پیام وزارت اطلاعات وفرهنگ ا.ا.ا در رابطه به تجلیل از روز جهانی تلویزیون مصادف با بیست و یکم نومبر

moic_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۳۰ - ۱۳:۳۵
k-k-moic

وزارت اطلاعات وفرهنگ بادر نظرداشت ارزش های اسلامی وملی متعهد به آزادی بیان وحمایت کامل از رسانه های همگانی و دست رسی به اطلاعات است .
تلویزیون به عنوان اینکه یکی از مهم ترین نوع رسانه ‎است که نقش مهم و اساسی در قسمت انعکاس حقائق و آگاهی دهی واطلاع رسانی داشته ‌است و این رسانه به عنوان پل ارتباطی میان دولت و ملت وفراتر از آن ملت ها وجامعه جهانی قرار دارد .
تلویزیون به عنوان آله و ابزار مفید نقش اساسی در اطلاع رسانی و نظم نوین رسانه ‌ئی در جهان داشته و یکی از پر مخاطب ترین نوع رسانه در سطح جهان توانسته جایگاه  خود را حفظ و مستحکم نماید .
در حال حاضر بیش از (۳۱۷) رسانه داخلی و (۱۴) رسانه خارجی بطور دوام مصروف عمل است وتا اکنون بیش از (۷۰۰) ژورنالیست خارجی از (۲۰۰) رسانه های مختلف وارد افغانستان برای انعکاس واقعیت ها شده که ا.ا.ا زمینه سازی بهتر را برایشان مساعد ساخته و امنیت شان را تامین کرده .
متأسفانه تنها مشکلی که دامنگیر همه رسانه ها شده است و سبب سقوط آنها نیز شده آن مشکل اقتصادی بوده که وزارت نیز در این مورد رسالت خود را انجام داده و برای حل این چالش سعی مجدد خود را تلاش نموده ‌و خواهد نمود .
ما تجلیل این روز را با استفاده از این نعمت بطور احسن با در نظر داشت ارزشها برای احیاء مجدد ملت در قسمت انعکاس حقائق و آگاهی دهی عامه میکنیم .
وتجدید تعهد بحمایت ‌وفعالیت آزاد رسانه های همگانی بخصوص رسانه تلویزیون میکنیم و باید گفت که بلا تردید در حال حاضر فعالیت گسترده رسانه های داخلی و خارجی در افغانستان است و زمینه دست رسی به اطلاعات برای همه مساعد است .
مفتی عبدالمتین (قانع) مشاور وسخنگوی وزارت اطلاعات وفرهنگ .

تازه ترین اخبار

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۵:۲۹
Background image

امور ساخت یک شهرک به یتیمان در ولایت هلمند آغاز شد!

پنج‌شنبه مورخ(۱۶ شوال المکرم ۱۴۴۵)از سوی بنیاد خیریه خانواده شاهی کشور قطر به اساس فرمان امیر المومنین حفظه الله به تأکید وزارت اطلاعات و فرهنگ و با هماهنگی وزارت شهرسازی و مسکن در. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۵:۱۳
Background image

به برندگان رقابت سیرت النبیﷺ جوایز اهدا گردید!

پنج‌شنبه مورخ(۱۶ شوال المکرم ۱۴۴۵) رقابت سیرت النبیﷺ که از سوی آمریت امور جوانان ریاست‌ اطلاعات و فرهنگ سمنگان با هماهنگی موسسه اکتید اخذ شده‌بود، امروز به برندگان آن رقابت تحایف اهدا. . .

جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ - ۱۵:۸
Background image

رئیس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر: متعهد به حفاظت و حراست از میراث‌های تاریخی و فرهنگی در پنجشیر می‌باشیم!

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵)مولانا نصرالله ملک‌زاده رییس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر در جریان بازدید از آبده تاریخی کوتی‌های خاواک در ولسوالی پریان پنجشیر گفت: ریاست اطلاعات و فرهنگ. . .

BACK TO NEWS