ملاخیرالله خیرخواه با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد ورئیس هیئت یوناما برای افغانستان وهیئت همراه شان دیدار کرد

moic_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۸/۸ - ۱۳:۴۰
moic-Eu

خیرخواه : وزارت اطلاعات و فرهنگ متعهد به حفظ میراث های فرهنگی و آزادی بیان در کشور است .
ملاخیرالله خیرخواه با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد ورئیس هیئت یوناما برای افغانستان وهیئت همراه شان دیدار کرد .
ملاخیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ در دیدار شان با رازا اوتونبایوا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس هیئت یوناما برای افغانستان و مارکس پوتزل معاون یوناما برای افغانستان وگلدن یوروز دستیار خاص و مسؤل سیاسی یوناما در کابل دیدار نمود .
طرفین ضمن اظهار سپاس از همکاری یک دیگر بر موضوعات گوناگون از جمله در مورد تحولات سیاسی افغانستان تبادل نظر کردند .
دراین دیدار رازا اوتونبایوا بر حفظ میراث های فرهنگی وتاریخی ، آزادی بیان به ویژه فعالیت کمیسیون بررسی شکایات وتخلفات رسانه یی بحث وتبادل نظر نموده و ابراز قدردانی نمودند .
سپس ملا خیر الله خیر خواه سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ با در نظر داشت ارزش های اسلامی و منافع و مصالح علیا کشور وحمایت کامل خود را  از آزادی بیان و فعالیت آزاد رسانه های همگاهنی  در کشور اعلام کرد و همچنان بر حفظ میراث فرهنگی و تاریخی کشور بحث نموده افزود که افغانستان در این مقطع زمانی به کمک های بیشتر جامعه جهانی نیاز دارد و از کشور ها و سازمان های که این کشور را در عرصه حفاظت از میراث های فرهنگی حمایت نموده اند ابراز امتنان نمود .

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۰:۵۲
Background image

مشاعره عنعنوی سالانه گل بادام در ولایت زابل برگزار شد

از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت زابل مشاعره عنعنوی سالانه گل بادام در استدیوم شیخ متی شهر قلات ولایت زابل برگزار شد که در آن شاعران، نویسندگان، فرهنگ دوستان و ترانه خوانان مشهور کشور. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۴۳
Background image

تکمیل شدن ۷۰ در صدی امور ترمیماتی خانه احمد شاه بابا

چهارشنبه مورخ(۱۸ محرم الحرام ۱۴۴۶) مولوی انعام الله سمنگانی رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار با همراهی عبدالشکور څپاند آمر فرهنگ و هنر از امور بازسازی خانه احمد شاه بابا دیدار کردند.
آ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۲:۳۳
Background image

نتایج امتحان کتاب امارت شناسی اعلان گردید

از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا به هماهنگی ریاست معارف از حدود ۲۰۰ تن طالب‌العلمان، شاگردان و جوانان امتحان کتاب امارت شناسی در ولسوالی‌ بک‌خیل آن ولایت اخذ. . .

BACK TO NEWS