محمد طاهر زهیر: به مشکلات ریاست های اطلاعات و فرهنگ ولایت ها رسیدگی می شود

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۷/۲۹ - ۱۱:۱۹
محمد طاهر زهیر: به مشکلات ریاست های اطلاعات و فرهنگ ولایت ها رسیدگی می شود

محمد طاهر زهیر، نامزد  وزیر و سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز با محمد بشیر محمدی ريیس اطلاعات و فرهنگ میدان وردک دیدارکرد.

در این دیدار، نخست ريیس اطلاعات و فرهنگ میدان وردک درمورد دست آوردها و فعالیت های آن ریاست معلومات داد و از ثبت یکصد آبدۀ تاریخی، مشخص شدن بیست و پنج ساحۀ توریستی، افتتاح کتابخانه صلح، آگاهی دهی در مورد میراث های فرهنگی ملموس و غیر ملموس ، تاسیس کتابخانۀ عامه، ترویج فرهنگ کتابخوانی با ایجاد کتابخانه های سیار، تدویر سمینار صلح و اوربند، تدویر محافل مشاعره، تجلیل از روز های ملی، اطلاع رسانی، انسجام جوانان، آگاهی دهی عامه، حفاظت از ارزش های ملی و جمهوریت، به عنوان کارهایی یاد کرد که آن ریاست انجام داده است.  او همچنان بر تاسیس مرکز لنکن و توظیف هیئتی جهت سروی آبده های تاریخی بحث کرد و از کمبود بودجه  و تشکیلات نیز یاد آورشد.

محمد طاهر زهیر نامزد وزیر و سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ از فعالیت های رییس و کارمندان اطلاعات و فرهنگ میدان وردک، قدردانی کرد و بررفع مشکلات در بخش های بودجه و تشکیلات آن ریاست وعده کرد. زهیر خاطر نشان کرد که به مشکلات ریاست های اطلاعات و فرهنگ ولایت ها رسیدگی می شود.

کابل/۲۹میزان/ باختر

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۴
Background image

گروهی از گردشگران روسی به ولایت پنجشیر سفر کردند!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵)مولانا نصرالله ملک‌زاده رییس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر گفت: این گروه هفت‌نفری از گردشگران کشور روسیه بودند که جهت بازدید از ساحات تاریخی، باستانی و تفریحی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۳۹
Background image

بازدید گردشگران داخلی از ولایت سرپل افزایش یافته‌است!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵)ملا عبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل می‌گوید: که تامین امینت، طبیعت سرسبز و موجودیت جاذبه‌های طبیعی در این ولایت، سبب افزایش. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

رییس گردشگری با دو تن گردشگران خارجی دیدار کرد!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵) مولوی سید محمد سعید رییس گردشگری وزارت اطلاعات و فرهنگ با دو تن گردشگران از کشور چین و جاپان دیدار کرد.

آقای سعید ضمن خوش‌آمدگویی به گردشگران پیرامون. . .

BACK TO NEWS