امتحان کتاب الحق‌المبین در ولایت فاریاب اخذ شد

tawana_admin
شنبه ۱۴۰۳/۵/۶ - ۱۶:۱۵
22

شنبه مورخ(۲۱ محرم الحرام ۱۴۴۶) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فاریاب امتحان کتاب الحق‌المبین با حضور داشت مولوی شمس الدین محمدی رییس اطلاعات و فرهنگ، مولوی سید عبدالمبین فصیح آمر امور جوانان و نمایندگان شورای علما و ریاست معارف اخذ گردید.
مولوی شمس الدین محمدی رییس اطلاعات و فرهنگ فاریاب گفت: این امتحان با اشتراک ۲۴۰ تن از محصلان و دانش‌آموزان مدارس و مکاتب از مرکز شهر میمنه مرکز فاریاب که قبلا خود را در این برنامه ثبت نام کرده، اخذ گردید. وی هدف از برگزاری امتحان را تشویق دانش‌آموزان به مطالعه، افزایش آگاهی‌های دینی و فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین جوانان عنوان کرد. 
اشتراک کنندگان برگزاری چنین برنامه‌ها را در ارتقای‌ظرفیت و آموزش فکری جوانان مؤثر دانسته، خواستار برگزاری برنامه‌های دیگر نیز شدند.

۱۴۰۳/۵/۶ ه‍ ش
۲۰۲۴/۷/۲۷ میلادی

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۸ - ۸:۵۸
Background image

هیأتی ریاست آبدات تاریخی به ولایت لغمان سفر کردند

هیأتی بازسازی و ترمیم ریاست آبدات تاریخی معینیت فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ در جریان سفرشان به ولایت لغمان با مولوی عبدالنور رسولی رییس اطلاعات و فرهنگ و آمر فرهنگ و گردشگری این. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۵۹
Background image

معین فرهنگ و هنر جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور رسید

مولوی عتیق الله عزیزی معین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات و فرهنگ به همراهی یک هیأتی جهت بررسی وضعیت منار جام به ولایت غور سفر کرد.

در این هیأت به رهبری معین فرهنگ و هنر که انجینر محمد حسیب. . .

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۱۱:۳۰
Background image

۵۰ تن جوان از مرکز آموزشی در میوند فارغ شدند

از مرکز آموزشی رایگان آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت کندهار در ولسوالی میوند ۵۰ تن جوان از بخش کمپیوتر فارغ شدند.
در مراسم فراغت حافظ حمدالله سعید آمر امور جوانان این. . .

BACK TO NEWS