آمر امور جوانان از روند آموزش مرکز آموزشی جوانان نهرچمن نظارت کرد

wares_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰ - ۱۲:۸
…

پنج‌شنبه مورخ(۳۰ شوال المکرم ۱۴۴۵)مولوی عین الدین مطمئن آمر امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار از روند آموزش جوانان نهرچمن شهر تالقان مرکز ولایت تخار نظارت نموده و برای آنان تاکید داشت که از فرصت فراهم شده به گونهٔ بهتر استفاده نمایند.

وی جوانان را نیروی متحرک و آینده ساز وطن عنوان نموده، علم و دانش را نیاز مبرم اصلی جامعه انسانی و‌ اسلامی یاد کرد. در این مرکز آموزشی از وسایل الکترونیکی مدرن استفاده می‌شود که برای جوانان دانش‌آموزش صنف‌های آموزشی با پروجکتور، کمپیوتر و انترنت‌آنلاین  مجهز می‌باشد.

این در حالیست که در شهر تالقان  سه مرکز آموزشی به شکل آزمایشی در سه ساحه مناسب از جمله نهرچمن، بولک اورته بز و آهندره فعالیت دارد که این مراکز آموزشی دارای شش صنف درسی بوده که مجموعاً۱۲۰ تن جوان در آن مصروف تعلیم و‌‌ تدریس می‌باشند.

۱۴۰۳/۲/۲۰ ه‍ ش
۲۰۲۴/۵/۹ میلادی

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۲۰:۳۸
Background image

آثاری تاریخی سرمایه مشترک ملت اند

دوشنبه مورخ(۱۱ ذوالقعده ۱۴۴۵) در جریان تجلیل از روز جهانی موزیم در مرکز آموزشی ریاست اطلاعات و فرهنگ ننگرهار تعدادی زیادی از آثاری تاریخی به نمایش گذاشته شده‌بود که بر علاوه قاری احسان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۳:۳
Background image

رییس اطلاعات و فرهنگ هرات با جمعی از جوانان خلاق دیدار کرد

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵)رییس اطلاعات و فرهنگ هرات با حضور آمرین اطلاعات و جوانان این ریاست با جمعی از جوانان خلاق که بعضی وسایل برقی را ساخته‌اند، دیدار نمود.

الحاج مولوی احمد. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۲:۵۵
Background image

از رسانه‌ها در ولسوالی گرشک نظارت به عمل آمد

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) مولوی شیر محمد وحدت آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هلمند از رادیو اسلامی تعلیم القرآن در ولسوالی گرشک نظارت کرد.

آقای وحدت گفت: هدف از بازدید. . .

BACK TO NEWS