ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا شاگردان ممتاز را تقدیر کرد

wares_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۴۶
.....

سه‌شنبه مورخ(۲۸ شوال المکرم۱۴۴۵) آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پکتیکا از ۷۰ تن جوان امتحان تعلیمات اسلامی را در ولسوالی یحیی‌خیل اخذ کرده‌بود که امروز در جریان مراسم نتایج آن اعلان گردید.

مولوی روح‌امین عالم دین یکی از اشتراک کننده‌گان، جوانان را بخش مهم جامعه عنوان کرده، گفت: برگزاری این نوع برنامه‌ها به جوانان انگیزه می‌دهد که به آینده شأن توجه کنند.

استاد سیف الرحمن زیور مسوول آکادمی زیور مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ را تقدیر کرده، گفت: این نوع برنامه‌ها باعث ارتقای سطح دانش جوانان شده و باعث تشویق جوانان نیز می‌شود.

محمد ذاکر نایاب آمر امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ پیرامون اهمیت و ارزش امتحان صحبت کرده، افزود: راه‌اندازی این نوع برنامه‌ها باعث ترویج فرهنگ مطالعه میان جوانان و ایجاد رقابت سالم میان آنها می‌شود. پلان دارد تا در ولسوالی‌های دیگر نیز این نوع برنامه‌ها را راه‌اندازی کند.

در این امتحان به کسب کنندهٔ مقام نخست کمپیوتر، مقام دوم و سوم مبایل هوشمند و الی مقام دهم جوایز مختلف و کتب اهدا شد.

۱۴۰۳/۲/۱۸ هـ ش
۲۰۲۴/۵/۷ میلادی

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۱۳
Background image

اشتراک کنندگان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت لوگر تقدیر شدند 

شنبه مورخ(۹ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر شاگردان ممتاز امتحان سیرت النبیﷺ ولسوالی خوښۍ در جریان مراسم تقدیر شدند.

عبدالوحد زبیر آمر معارف ولسوالی خوښۍ از. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۹
Background image

نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی در پوهنتون کابل آغاز شد

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) از سوی ریاست کتب بیهقی معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ به همکاری ریاست پوهنتون کابل نمایشگاه کتاب و قرآن‌کریم به مناسبت هفته کتاب‌خوانی جهت ترویج فرهنگ. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۴:۵۶
Background image

آثار تاریخی با قدامت ۲۰۰۰ ساله در موزیم پروان موجود اند

یک‌شنبه مورخ(۱۰ ذوالقعده ۱۴۴۵) تعدادی از جوانان، محصلان و شاگردان از موزیم ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان بازدید نمودند.

عتیق الله صافی آمر گردشگری و فرهنگ ریاست اطلاعات و فرهنگ. . .

BACK TO NEWS