جلسه کمیسیون ارزیابی کتاب برگزار شد

wares_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۶ - ۲۰:۱۶
.....

 امروز سه شنبه (۱۴۴۴/۱۱/۱۷ هـ.ق) اولین جلسه کمیسیون ارزیابی کتاب سال ۱۴۰۲ هـ.ش به ریاست عبدالعلیم ځانواک، رئیس انتشارات بیهقی در ریاست انتشارات بیهقی وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزار شد، که مولوی امان الله مستغفر، رئیس دسترسی به اطلاعات، مولوی رحمت الله نړیوال، آمر عمومی نشرات و شماری از اعضای کمیسیون اشتراک داشتند.
 جلسه با تلاوت آیات قرآن‌کریم آغاز شد.
 در ادامه، بحث جمع آوری کتاب های برتر در سطح کشور و انتشار آن ها توسط انتشارات بیهقی مطرح شد.
 همچنان چندین جلد کتاب های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه برای آن عده کتاب‌هایی که مطابق ارزش‌های اسلامی و افغانی بودند و از لحاظ املایی و انشایی معیاری و غنی بودند، اجازه چاپ و نشر داده شد و کتابهایی که دارای کاستی بودند برای مسئوولان شان به منظور اصلاح ارسال گردیدند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۴۴
Background image

گروهی از گردشگران روسی به ولایت پنجشیر سفر کردند!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵)مولانا نصرالله ملک‌زاده رییس اطلاعات و فرهنگ پنجشیر گفت: این گروه هفت‌نفری از گردشگران کشور روسیه بودند که جهت بازدید از ساحات تاریخی، باستانی و تفریحی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۱:۳۹
Background image

بازدید گردشگران داخلی از ولایت سرپل افزایش یافته‌است!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵)ملا عبدالغفار حق‌نما رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل می‌گوید: که تامین امینت، طبیعت سرسبز و موجودیت جاذبه‌های طبیعی در این ولایت، سبب افزایش. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

رییس گردشگری با دو تن گردشگران خارجی دیدار کرد!

چهارشنبه مورخ(۸ شوال المکرم ۱۴۴۵) مولوی سید محمد سعید رییس گردشگری وزارت اطلاعات و فرهنگ با دو تن گردشگران از کشور چین و جاپان دیدار کرد.

آقای سعید ضمن خوش‌آمدگویی به گردشگران پیرامون. . .

BACK TO NEWS