کیهان هنرمند هنر تجسمی در بدخشان خواستار کمک است

Anonymous (not verified)
یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۰ - ۱۱:۱۵
کیهان هنرمند هنر تجسمی در بدخشان خواستار کمک است

احمد فرهاد کیهان رییس کار گاه آموزشی کیهان می گوید که در تلاش است بدخشان را از نگاه زیبایی فرهنگی به یکی از شهر های نمونه کشور مبدل کند .

احمد فرهاد کیهان رییس کارگاه آموزشی کیهان هنرمند عرصه فرهنگ های ملموس بدخشان می گوید که در تلاش است بدخشان را از نگاه زیبایی فرهنگی  به یکی از شهر های نمونه در کشور مبدل کند و با آفرینش زیبایی های هنری ذهن مردم را از ترس، دهشت و آدم کشی به سوی زیبایی های طبیعی و  فرهنگی سوق دهد.

کیهان می گوید که تا کنون در ده ها نمایش گاه داخلی و خارجی  اشتراک کرده است  که نمونه های کاری  وی توجه باز دید کنند گان را جلب کرده است .

او از معینیت فرهنگ و هنر، وزارت اطلاعات و فرهنگ، رهبری مقام بدخشان و موسسات که در بخش های فرهنگی فعالیت می کند می خواهد که وی  را در جهت رشد فرهنگی حمایت مالی کنند.

در همین حال نقیب الله ثاقب یار رییس اطلاعات و فرهنگ بدخشان به آژانس باختر گفت  که هنر تجسمی دو اثر کیهان در شاهراه بهارک فیض آباد قاش تربوز و در شاهراه کشم فیض آباد ساخت خربزه شرینک از سنگ  است که  باعث جلب توجه مردم شده است.

وی افزود: ما از فعالیت های هنری کیهان به نیکی یاد می کنیم ونیز تعهد می سپاریم که خواست های وی را به نهاد های مربوط برسانیم.

فیض آباد/ ۱۰ اسد/ باختر

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۷:۱۷
Background image

امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت جوزجان اخذ گردید!

پنج‌شنبه مورخ(۱۸ رمضان المبارک ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت جوزجان با هماهنگی مرکز آموزشی دفتر اکتید از ۹۰۰ تن جوان ولسوالی آقچه و مرکز امتحان سیرت النبیﷺ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۲۲
Background image

در تخار برنامه‌های آگاهی‌دهی راه‌اندازی گردید!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار با هماهنگی ریاست های ارشاد، حج و اوقاف، امر بالمعروف و نهی عن المنکر و شورای علما برنامه آگاهی‌دهی در مورد حرمت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۱۶
Background image

کتابخانه عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ پکتیا بعد از بازسازی به بهره‌برداری سپرده شد!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) کتابخانه عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ پکتیا بعد از بازسازی به بهره‌برداری سپرده شد.

قاضی ثواب‌جان اسلام‌یار رییس اطلاعات و فرهنگ پکتیا در جریان مراسم. . .

BACK TO NEWS