معین جدید امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ معرفی شد

Anonymous (not verified)
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۹/۹ - ۱۳:۳۳
معین جدید امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ معرفی شد

ملا خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ امروز در محفلی حاجی ملا فیض الله آخند را به عنوان معین جدید امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ به کارمندان آن معینیت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در محفلی که به همین مناسبت برگزار شده بود، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت که جوانان قشر مهم جامعه استند و برای روشن ساختن اذهان و پیشرفت آنان باید کار بیشتر شود و زمینه‌های کاری برای شان ایجاد شود.

ملا خیرالله خیر خواه، همچنان از تمام کارمندان وزارت اطلاعات و فرهنگ خواست که وظایف شان را به امانت‌داری، اخلاص و صداقت کامل انجام دهند و مصدر خدمت به مردم و کشور شوند.

ملا فیض الله آخند که بر اساس فرمان امیرالمؤمنین به عنوان معین امور جوانان تعین شده است، پس از معرفی به گونۀ رسمی کارش را آغاز کرد.

کابل/ 9 قوس/ باختر

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۲۵
Background image

در آینده نزدیک کتاب‌خانه ولسوالی مقر فعال و به بهره‌برداری سپرده می‌شود!

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) ملا حمیدالله نثار رییس اطلاعات و فرهنگ غزنی در دفتری کاریش با شماری از بزرگان قومی و باشنده‌گان ولسوالی مقر غزنی دیدار کرد.

ملا حمیدالله نثار رییس. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۰:۵۹
Background image

در مرکز آموزشی لوگر به ۳۰۰ تن شاگرد برنامه آموزشی بهاری آغاز شد!

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ به ۳۰۰ تن شاگرد‌ برنامه آموزشی بهاری آغاز شد.

رفیع الله صمیم رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت لوگر ضمن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۰:۳۸
Background image

به شاگردان مکتب پیرامون کتاب‌خانه‌عامه معلومات ارائه گردید!

چهارشنبه مورخ(۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۵) به شاگردان مکتب خصوصی لارښود پیرامون کتاب‌خانه‌عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت هلمند معلومات ارائه گردید.

محسن عمری مدیر کتاب‌خانه عامه به شاگردان. . .

BACK TO NEWS