روز بین المللی جوانان در جوزجان تجلیل شد

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۴۰۱/۵/۳۱ - ۱۰:۳۹
روز بین المللی جوانان در جوزجان تجلیل شد

از روز بین المللی جوانان دیروز در جوزجان گرامی داشت به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر؛ در محفلی که به همین مناسبت با اشتراک شماری از شعرا، نویسنده گان، قلم بدستان و ورزشکاران در آن ولایت برگزار شد، پهلوان بابری مدیر عمومی امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ جوزجان روز بین المللی جوانان را برای تمام جوانان جوزجان تبریک گفت و افزود که جوانان ستون فقرات و قشر تاثیر گزار جامعه هستند که باید توجه خاصی به آنان صورت بگیرد.
بابری افزود: ریاست اطلاعات و فرهنگ جوزجان در جهت استعداد یابی، تشویق، ترغیب و حمایت از جوانان تلاش می کند چون کشور ما نیاز بیشتر به جوانان روشن و تحصیل کرده دارد.
همچنان در این محفل تعدادی از جوانان پیرامون روز جوانان صحبت کردند و گفتند که اکثریت جوانان کشور از فقر و عدم اشتغال زایی به خارج از کشور بسر می برند.
آنان عامل اصلی فرار جوانان از کشور را فقر دانستند و گفتند که امارت اسلامی باید برنامه موثری برای کار و اشتغال زایی جوانان راه اندازی کند.
در حاشیه این محفل تیم تیاتر ریاست اطلاعات و فرهنگ جوزجان نمایشنامه یی را به نمایش گذاشت که طرف استقبال گرم حاضرین قرار گرفت.
همچنان در این محفل نمایشگاه نقاشی، رسامی و کتاب نیز به نمایش گذاشته شد.

شبرغان، ۳۱ اسد، باختر

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۷:۱۷
Background image

امتحان سیرت النبیﷺ در ولایت جوزجان اخذ گردید!

پنج‌شنبه مورخ(۱۸ رمضان المبارک ۱۴۴۵) از سوی آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت جوزجان با هماهنگی مرکز آموزشی دفتر اکتید از ۹۰۰ تن جوان ولسوالی آقچه و مرکز امتحان سیرت النبیﷺ. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۲۲
Background image

در تخار برنامه‌های آگاهی‌دهی راه‌اندازی گردید!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) از سوی ریاست اطلاعات و فرهنگ تخار با هماهنگی ریاست های ارشاد، حج و اوقاف، امر بالمعروف و نهی عن المنکر و شورای علما برنامه آگاهی‌دهی در مورد حرمت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۵:۱۶
Background image

کتابخانه عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ پکتیا بعد از بازسازی به بهره‌برداری سپرده شد!

چهارشنبه مورخ(۱۷ رمضان المبارک ۱۴۴۵) کتابخانه عامه ریاست اطلاعات و فرهنگ پکتیا بعد از بازسازی به بهره‌برداری سپرده شد.

قاضی ثواب‌جان اسلام‌یار رییس اطلاعات و فرهنگ پکتیا در جریان مراسم. . .

BACK TO NEWS